Gäst Nike Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) 1. Är det inte jobbit med tränandet och ätandet? :huh: 2. Hur ofta måste man träna och äta? :unsure: 3. Är uppdragen svåra? 4. Är det bra grafik? 5. Är vapnen bra? :rolleyes: Redigerat 30 Oktober 2004 av Nike Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 1. har bara ätit 2 gånget och har inte sett ett enda gym fast jag har spelat 2 timmar. 2.vet inte fast det borde vara nån mätare nånstans 3.nja första är lite halvsvårt med cykeln men nja har inte kommit så långt. 4.ja, fast nästan lika som vice city 5.ja,det är klart. det finns en del buggar har jag sett i spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Jag äter typ 5 pizzor om gången så slipper man äta på ett tag, tränar har jag gjort nån gång, går ganska snabbt. Grafiken är mycket bättre än Vice City. Vapnen är bra...fast jag fuskar inte så jag har bara haft pistol och Uzi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 5. fett sköna ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 5. fett sköna ;) Säger min kompis kusin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 1. nä, dt går bra.dt e inte så svårt... 2.äta måste man när gubbens liv e inte 100% ;) och träna, jaaa, dt ser man själv när han börjar bli fet, men om man äter för mycke, ja då måste man gå till gymet 3.nä, inte så men jag har inte kommit så långt 4.ungefär som vc 5.haft inte så mycke men: BRA!!! :lol: tips: i pizza resturangen finns en eldsläckare!!!! :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Det med eldsläckaren visste jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 hade redan hittat den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Ska se om jag hittar den...hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 eldsläckarn finns i resturanger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) jag har en fråga:Är san andreas världen stor?? :huh: ( jag har inte gta:sa <_< ) och har ni sett dena bilen(ford gt40) någon stans :huh: http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/ps2/A_100.jpg Redigerat 30 Oktober 2004 av mr_gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jag har inte sett den, finns nog inte i los santos(har bara klarat några få uppdrag <_< :( ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg