CiR3 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 1. Jag har 2 Katter 2. Dom heter Pralin och Lakrits 3. Katter Regerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drulli Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 1,Jag har en undulat 2,Han heter Knut "min syster kom på att han skulle heta Knut" ;) 3,vi har en kanin fast den är min syras så jag fick fåglen istelet :D 4, kaninen är en hane och heter Snutte"min syster kom på att han skulle heta Snutte" ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 1. Jag har katter (familjens), ungefär 7st tror jag. Inte säker 2. 1 av dom heter anna rästen vet jag inte 3. Katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2005 Vi har beställt hunden nu :) längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hehe... nån som vet att jag gillar chihuahuas/chihuahuor (finns 2 stavningar)? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Hehe... nån som vet att jag gillar chihuahuas/chihuahuor (finns 2 stavningar)? :) Nää du, det har jag alltid undrat på... :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 3 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2005 Chihuahor är sååååååå gulliga men dem kan bli nertrampade om man inte kollar ordenkligt vart man går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChillenKid Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 1.Har ej husdjur ! Allergi stoppar ! 2.Som jag ska ! 3.Hmm... Bäst ? Tama djur ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xeon Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 min brorsa har en liten dvärgpudel som heter bella Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tikal Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 1. get, hund, katt, höns och häst 2. orka... 3. finskspets! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gokou Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 Har en katt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.