Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 ska jag köpa metroid prime är det bra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_onkel Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 gillar du zelda tycker jag du ska köpa det för de spelen är ganska lika.och spelet är riktigt långt jag har haft mitt i över en månad och fortfarande inte klarart halva(fast jag har inte spelat så mycket) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 men är spelet bra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Nej, metroid prime är ute nu, vänd dig till något nyss spel. Metroid prime har det gått så dåligt för så dom har sängt prisen till 249kr på vissa ställen... och zelda och metroid prime är inte lika varandra alls! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vilket spel ska jag köpa??jag har bara 380 kr! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 vilket spel ska jag köpa??jag har bara 380 kr! oj, d borde du spara lite först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Nej, metroid prime är ute nu, vänd dig till något nyss spel. Metroid prime har det gått så dåligt för så dom har sängt prisen till 249kr på vissa ställen... och zelda och metroid prime är inte lika varandra alls! det är inte för att dt gått dåligt !!1 så du vet det vart en jätte stor het du yyyyyyyyyyyyrrrrrrrrrrar rr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 så är metroid prime bra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Köp ! Det är grymt ^^ Ett självklart köp för alla som har en GC! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 jo jag håller helt klart med kan du få det för 249;- köp det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golden mewtwo Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 JAG KÖPTE DEN I GAMEZONE FÖR 238 KR! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tzotodile Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 sejer bara KÖP KÖP KÖP KÖP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg