sm017 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) på robinson spelet jo jag vet att jag ska tända eld under eken så jag kan ta vax men robinson säger att jag har för lite tändstickor hur ska jag göra?? :( Redigerat 30 Oktober 2004 av sm017 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 skaffa tändstickor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elite Cheater Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 skaffa tändstickor. inte för jag ahr spelet men du kan ju testa att göra som han skrev eller att ta 2Pinnar o gnida mot varandra om d går :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Man kan inte skaffa tändstickor eller gnida två pinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sm017 Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Tckar men jag har fått fredag och en gondol men jag har ingen korg help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.