bowserboy Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 kan man få fram svärdet med ganondorf det säjer min kompis att man kan iallafall.............. men jag tror inte på honom och jag undrar om någon vet om man kan få fram svärdet med honom???? Snälla svara mig någon!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 han tar fram svärdet när man gör segergest de ä de ända jag vet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 synd att man itte kan d :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 När jag mötte ganondorf(inte på event match utan när man möter honom för att låsa upp honom)så dog jag av hans svärd P.G.A han slog mig med det!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HerrHubba_Bubba Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 det skulle vara coolt om han kunde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 daniel björk: e du säker på att d var svärdet och att d itte var en annan attack? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 När han gör en annan attac så kan typ svärdet komma fram ur holstret så det ser ut som han använder det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bowserboy Skrivet 17 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 men kan nån säga hur man gör för att få fram den då................. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 Du ska trycka på D-paden, uppåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 D-paden? vad är det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 e d den gula spaken? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 17 December 2003 Rapport Dela Skrivet 17 December 2003 nej det är knapparna som ser utt som gameboyknappar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg