Shadowbeing Skrivet 22 December 2003 Rapport Dela Skrivet 22 December 2003 va Jag hade inte väntat mig något annat svar, eller vad trodde du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 om man klickar på styrkorset tar han väll fram svärdet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jamen det var ju det jag sa :!: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zero Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jamen det var ju det jag sa :!: oj,såg inte men ganondorf är som en kopia av c.falcon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 fast han e tyngre och har starkare attacker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 fast han e tyngre och har starkare attacker Men snabbheten är ju hur stor skillnad som helst.Förresten så snurrar Ganondorf bara runt när man klickat styrkorset. Förresten så går man med styrkordet. Det är väl D-Paden man poserar med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Vem har sagt att man kan ta fram svärdet i en match, det är ej sant...ni borde komma på en bättre lögn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Alltså den här tråden har bara med en sak att göra. Javla Fejk!! Ingen skrev att man kunde använda den, men att man kan se den i alla fall. Man ser ju det om han vinner någon gång då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst -Snake_bite- Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Alltså den här tråden har bara med en sak att göra. Javla Fejk!! Ingen skrev att man kunde använda den, men att man kan se den i alla fall. Man ser ju det om han vinner någon gång då och då. håller med dig,nu borde alla sluta diskutera om det här för nu har alla fattat att man inte kan ta fram svärdet i en match Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 Man kan inte ta fram svärdet 8) Jag tror att alla har fått klart för sig att Ganondorf inte kan ta fram sitt svärd. Så diskutera inte om den saken mer... Ja jag vet det. Men det kommer väl bara att fortsätta ändå. Jag sa ju som sagt åt dem tidigare. Annars måste någon anmäla tråden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 När jag använder styrkorset på min JAP-AME version så kommer svärdet fram. Han gör lika dant som när han har vunnit på PAL versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 23 December 2003 Rapport Dela Skrivet 23 December 2003 jamen du ären enda som haren andra versione så det spelar ingen roll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg