egget91 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) Hej jag har en killsim som har fullt i logic men han blir aldrig gravid med en alien. Jag kollar i teleskopet på nattetid. Men ingenting händer. Har försökt flera gånger. Måste man göra något mer eller? :huh: Redigerat 30 Oktober 2004 av egget91 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 (redigerat) Men snälla du, killar kan ju inte bli gravida :P Du måste ha en tjej och en kille,gör så båda vilar i sängen var sedan killen/tjejen och sedan tryck på det motsatta könet och tryck på "Kela" sedan trycker du igen på simmen och sedan "Försök skaffa barn".............. Redigerat 30 Oktober 2004 av Link127 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
egget91 Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 MEN ÅÅÅ! Jag vill ju FÖDA en alien!Det är bara killar som kan föda dem genom att kolla i teleskop.Men vet någon hur man gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 har för mig att det gäller att du måste stå där under tre speciella timmar på dygnet, och om jag inte minns helt fel så är det typ 22.00-01.00. Men jag kan ha fel. Kolla gamefaqs.com. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 eller här Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fröken Anonym Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Vilket kvarter är du i? Det är typ lättast i Uddaholm/Strangetown. Om du spelar lite med familjen Nyfiken där så föder en av killarna ett alienbarn ^^. Också var det typ lättast på natten...Haha *flumm* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 går det inte på andra ställen ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 är det inte så att när killen blir bortförd, så blir han liksom infekterad, så d blir en laien bebis när dom *host* gör barn *host* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanniQ Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 är det inte så att när killen blir bortförd, så blir han liksom infekterad, så d blir en laien bebis när dom *host* gör barn *host* Nej den blir gravid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 har det hänt dig någon gång ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 alien barn e skitgrymma.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 hur tusan kan en kill-sim föda.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg