Dannie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Till er som inte vet, man kan använda chippet till andra saker än att köra brända spel på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 till vadå?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Spela importerade spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 dt e bra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ja det vet jag..dessutom vad menar ni med x-chip? mitt heter Mecias... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 jag lästa det på en hemsida Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 vadå? det finns olika chip ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 mitt heter messiha2 pro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) -- Redigerat 3 November 2004 av X-Player Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pizzalover Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vad är det för chip som ni pratar om? Är det sånt som man måste ha för att spela brända spel med eller? Isåfall vart går det att köpa det? Jag vill ha det! Min syrra med! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 X-chip snackar vi om men mitt heter inte X Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg