Fredrik89 Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 Är det nån som har hittat flyg skolan i SA isåfall vart? man måste ju gå till den för att kunna flyga planen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2004 dt behövs inte... sno en lastbil(bara den e hög) kör till stängslet vid ingången till flygplatsen(personal) parkera lastbilen vid kontroll huset, hoppa på lastbilen, sen på huset och sen över in till flygplatsen, där snor du flygplanet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 mitt spel bugga sig så jag kunde hoppa över stängslet direkt hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 du blir oxå ner skjuten när du kommer över till en annan stad?? =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 mitt spel bugga sig så jag kunde hoppa över stängslet direkt hehe :P det var inte bra att det buggar i ditt gta sa :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Nej, det är ju fel på det då... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 det är precis inte fel på det men det är dåligt så hände det för mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Japp när man kommer till andra sidan så blir det 4 stjärnor av poliser iriterande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Var och när får man flyga... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det var den ända buggen som har hänt så spela roll börja inte tjafsa om det nu... man kommer till flygskolan i LV när man klarat dit...man ska lära sig flyga för att kunna göra massa flyg uppdrag och rädda sweet det finns också en motorcykel skola i LV.. jag har kommit dit så börja inte nu med att jag fick det först..jag körde inte uppdrag i början.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vart är den då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst max99 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 i öknen i vermant buffs eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg