Autobahn Skrivet 30 Oktober 2004 Rapport Skrivet 30 Oktober 2004 Hej... Jag har några frågor om photoshop.... 1. hur gör man pattern? Jag har följt beskrivningar m.m men jag får inte ihop de :( 2. Kan ni skriva någon länk till en cool klotterfont till mac? 3. Kolla 0012:s avatar här nere på sidorna är de små fyrkantiga grejjer... hur gör man sånna? Citera
Gäst abu Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 1.vad är patter? 2.har en pc 3.det är ej han som har gjort den tror jag Citera
Autobahn Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) 1.vad är patter? 2.har en pc 3.det är ej han som har gjort den tror jag 1. Pattern é en cool effekt B) 2. De står väl på sidan om den é för mac eller inte, t.ex Dafont.com 3. Jag vet att de inte är han som gjort den Redigerat 31 Oktober 2004 av Orzen Citera
incognito Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 1. Du gör en ny bild och så gör du som du vill att pattern ska se ut. Sen tar du Edit > Define Pattern. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.