Gäst data-typen Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 :unsure: varför är grafiken så dålig i mitt spel det är mycket finare i manualen jag har ställt in high detail men inget händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Beskriv gärna lite mer vad du har för grafikkort eller så, det kan faktiskt bero på det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Folk brukar faktist göra screenshots och wallpapers etc. mycket finare så fler köper det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 mm men jag tror det e ditt grafikkort som e lite dåligt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Data_typen: Ta ett screenshot och posta det här så får vi se hur grafiken är, AoM har inte så bra grafik så vi vill se om du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 min ompis har det ochså där är grafiken bra mitt grafikkort är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 vad har du för grafikkort da Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Du har kanske för kass dator ? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tibia Aeger Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ladda ner Drivrutiner, kan ge dig länk om du säger vad du har för Grafikkort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 min dator är ganska ny <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Skulle DirectX hjälpa? http://www.microsoft.se sök på DirectX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.