mik@el Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 hörru Neko hur funkar det? :huh: jag menar det har inte hänt mej :P och jag är ju populär som f*n.... *skrattar* visst men inte för att jag är det på något sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mik@el Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 VA?! du skojar med mej eller hur?? *ruskar Neko* det är ju helt oacceptabelt... fast..... nu när jag tänker efter (för tredje gången i mitt liv:p) så ligger min sim med allt och alla... lite pervers jävel... men men..... förklara det där med bröllopet!!.. jag fattar inte.. dom kan väl inte gifta sej om DU inte styr dom eller? jag har inte lyckast ''snyft''. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Neko Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 VA?! du skojar med mej eller hur?? *ruskar Neko* det är ju helt oacceptabelt... fast..... nu när jag tänker efter (för tredje gången i mitt liv:p) så ligger min sim med allt och alla... lite pervers jävel... men men..... förklara det där med bröllopet!!.. jag fattar inte.. dom kan väl inte gifta sej om DU inte styr dom eller? Nej, dom styr sig själva. Datorn styr dom och dom väljer själv vilken dag vilken tid dom ska bjuda en på brölopp och så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 konstigt :P ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newsony Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 The Urbz tror jag det nya sims heter vet inte när det kommer...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rotab Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 newsony det har redan kommit.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RedSnake Skrivet 20 November 2004 Rapport Dela Skrivet 20 November 2004 lite fel tråd eller ? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg