<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 :gitarr: Hej jag undrar vad mystery gift är? En dag när jag skulle spela så stog det mistery gift där man väljer new game eller continue.
Lin0z Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 det är en sak som man kan byta items med om man har game boy color
<X!NG> Skrivet 31 Oktober 2004 Författare Rapport Skrivet 31 Oktober 2004 Jaha men det går inte om man har gba då eller. för det är dä jag har. ;)
xpliT Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Jaha men det går inte om man har gba då eller. för det är dä jag har. ;) Mysteri Gift är en sak som gör att du kan få olika saker som du inte kan få annars.Om ett GBA har en IR-Device (en svart fyrkant) högst upp på ditt GBA så går det ;) Det är den som du ska sätta mot din kompis IR-Device.
<X!NG> Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Skrivet 2 November 2004 Du och många andra är ju jätte bra på sånt där jag hade aldrig hört talas om mýsterygift. :ph34r:
xpliT Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 Har man klarat ut spelet kan man lite ;) Min kusin har en bok så man ser hur man ska göra för allt.
xpliT Skrivet 2 November 2004 Rapport Skrivet 2 November 2004 det är det. du kan få dolls också. det är mjukisdjur som du kan ha i ditt rum(på spelet). Typ Snorlax doll och Charmander doll.
<X!NG> Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Skrivet 2 November 2004 okej.men ens mamma på spelet alltså kan ju också köpa sånt där åt en.
xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 ja men det gör hon aldrig till mig. ska man göra någonting speciellt för att hon ska köpa saker?
Rekommendera inlägg