Gäst Spirtual Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Läste i GT för en stund sen o det stod att det har kommit ett nytt virus som kallas "Beagle" Det sprider sig via e-post. När du öppnat ett mail innehållande "Beagle" så laddar "Beagle" ner ett program till din dator som öppnar en s.k bakdörr i din dator så att det kan komma in i datorn och t.ex. stjäla dina kontonummer,lösenord o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 tack för tipset ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Men jag har brandvägg så alla virus mail blir spärrade så jag inte kan öppna den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Det harj ag med.Men om man inte har det så får man ju vara extra försiktig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 finns redan massa sånna virus? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Men just detta viruset sprider sig snabbare än andra sådan virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Hulk746 Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jag har brand vägg och en massa andra anti virus program Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 Era brandväggar och antivirusprogram kanske inte "känner" viruset så viruset kan ändå kanske ta sig förbi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offline Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 jag klaar mej iaf..har dom flesta antivirus prog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 låt bli att öppna ''okända'' mail bara :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 (redigerat) smart men annars kan man ladda ner avast antivirus det uppdaterar sig själv det uppdaterades 2-3 gånger idag B) på Avast Vad tycker ni om den här bilden http://home.swipnet.se/bigbrother21/red1.gif Redigerat 31 Oktober 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 Oktober 2004 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2004 För att vara ärlig... dålig animering... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.