ZaFros Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2003 Läste det här på game faqs: Man skall ha en waillorod och en selcath och så skall man åka i strömmarna vid pacifidilog town så man kommer till en inringad "dive" ruta. Hur skall jag gör för att komma till dennna ruta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Du måste följa efter strömmen. Om du har tur så kommer du dit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Cool Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Du ska ha Waillord och Relicanth och sedan änvända Dive och öppna portarna till Regitrion*. *Regiice,Registeel och Regirock Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Måste man vänta länga i grottan vid dewford?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Hur skall man göra?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 Måste man vänta länga i grottan vid dewford?? Grottan i Dewford har inget med saken att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZaFros Skrivet 12 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2003 JO. men man skall ju åka dit sen och göra nåt speciellt läs på gamefaq. men hur långe åste man vänta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Grottan som öppnar Regi's grottor heter Sealed Chamber och finns till vänster om Pacifidlog Town. Du behöver komma rätt i strömmen. Du behöver också HM08 Dive och Wailord + Relicanth. Regice - Surfa upp från Dewford town. Håll dig på vänster sida om vattnet. Regirock - Längst ner i sandstormen ovanför Mauville City. Registeel - På Route 120, längst ner på vänster sida. Det gäller också att kunna Braille, som är blindskrift. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Det gäller också att kunna Braille, som är blindskrift. Det finns Braille-guider i spelmanualen och på gamefaqs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Och i Prima's officiella guide-bok... Det var där jag lärde mig det. :wink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Och i Prima's officiella guide-bok... Det var där jag lärde mig det. :wink: Vad heter den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 14 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2003 Typ Prima's Official Pokemon Ruby & Sapphire Guide. Det är det dom brukar heta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg