Zerp Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Egentligen e det här lite för poppigt för mej, men Gackt e bara för bra så ja måste lyssna på han. Gackt e den enda pop artisten som ja lyssnar på och ni förstår säkert varför när ni får höra en låt med han. Project J :: Gackt (Hur man sparar låten: Gå längst ner på sidan o högerklicka sedan på länken "Emu For My Dear". Sen trycker du på Spara Mål Som, om ni nu inte kan det. =D) Gackt är den f.d sångaren från Malice Mizer. Han gjorde bara två album med dom innan han gick solo, ja så känd blev han med det bandet. Ingen trodde Gackt skulle lyckas med sitt solo projekt, men när singlen Mizérable släpptes, den bästa låten enligt mej, trodde in folk sina öron. Det lät faktiskt bra. Han sålde flera miljoner ex. av mini albumet "Mizérable" och Gackt var nu en pop ikon i Japan. Ungefär ett år efter släpptes hans första riktiga album Mars, det bästa albumet enligt mej då. Mars innehåller hit singlarna Vanilla, Emu For My Dear, Mirror, Dears, och U+K. Och efter Fyra album, flera musik videos och massa live shower på TV och konserter, så gör han även en film, Moon Child, med sångaren Hyde från Jpop bandet L'arc en Ciel. Nu ska han släppa en ny singel, som jag inte riktigt vet vad den heter. =S Nu till hans image. Han har ju enormt coola frisyrer: http://img.photobucket.com/albums/v395/Zerpy-sama/Gackt1.jpg http://img.photobucket.com/albums/v395/Zerpy-sama/Gackt2.jpg Gah, ja önskar att ja kunde ha såna frisyrer, nog har ja försökt, men inte lyckats. Aja, lite mer fakta då. Han spelar ovanligt många intrument, han kan ju faktiskt bli en musik lärare!....Han spelar piano, fiol och gitarr. Och sen traditionella japanska trummor. (Fast det står bara ett instrument) Nåt mer..?...Hmm. Nej tyvärr inte. Aja min fråga till er, har ni hört talas som Gackt lr e ni till o med ett f*n? (OM NI INTE KÄNNER TILL GACKT, SKRIV DÅ INGET INLÄGG HÄR!!!!) Redigerat 1 November 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Han är homosexuell <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 INTE!!! :angry: ...iaf Gackt bästa låt är klart Mizerable eller vad säger du Zerpy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spirtual Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Låten va sådär bra men lite för poppig ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 1 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Han är homosexuell <_< Han är bisexuell, så hah! Min favvo låt..Gah, det finns för många. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Oh my Gackt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Oh my Gackt! HAHAHAH!! :lol: Om jag ska vara ärlig så har jag faktist en låt... Solitary... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hahaha... har väl ett antal låtar med honom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Silent night var en riktigt bög låt kan jag säga. Fast han är bissexuel så. emu for my dear var en lite pop låt. Redigerat 1 November 2004 av Herr.Kaio Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 nä .. den är inte precis den bästa han gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Dir en grey är tusen gånger bättre än Nightwish kan jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 ja det har du rätt i!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.