Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag kan inte anmäla, jag får detta meddelande: mySQL query error: SELECT m.name, m.email, mod.member_id FROM ibf_moderators mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='19' and mod.member_id=m.id mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='19' and mod.member_id=m.i mySQL error code: Date: Monday 01st of November 2004 11:51:15 AM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 hmmm funkar fint för mig.. Är det så på alla inlägg eller på bara ett? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Hände samma sak när jag försökte anmäla ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det funkar inte för mig heller och jag har försökt på flera olika ställen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
n00by Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Funkar med denna testanvändare med :S Pröva och logga ut/in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 sorry, admin det funkar fortfarande inte det står; mySQL query error: SELECT m.name, m.email, mod.member_id FROM ibf_moderators mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='5' and mod.member_id=m.id mySQL error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'mod, ibf_members m WHERE mod.forum_id='5' and mod.member_id=m.id mySQL error code: Date: Monday 01st of November 2004 12:38:01 PM Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Kommer det upp när du har skrivit anmälningen och tryckt på "Skicka" eller kommer det upp när du trycker på "Anmäl"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 det kommer upp när jag har skrivit in anmälan och sedan skicka, då kommer det upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 funkar för mej :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Går inte häller för mig det hände så också förut i fuska när man inte kunde gå in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Helt sjukt fel.. Koden hade plötsligt slutat fungera så fick fixa en helt ny.. Aja nu funkar det och anmäla igen iaf :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 bra, tack så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.