Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Asså min kusins kompis har precis alla maiden dvd:s och album som finns och samma sak med kläderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiyoe Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ...gills det om man har lite japanska brända hahahaha... nödfallsskivor ^_^... skaaa köpa dom riktiga... Men de brääända då är: Dir en Grey: Missa, Kisou, Macabre, Six Ugly, Gauze och Vulgar.. heheh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 DAnzig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 fel tråd eller ;) har tänkt utöka min samling med L'Arc~en~Ciel - Dune Gackt - Crescent :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag med: Moi dix Mois - Dix Infernal Gackt - Crecent Gackt - Moon Dir en grey - Macabre Malice Mizer - Mervillies Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Merveillis och Macabre är uber bra!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jooo, jag har hört det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Sen har man ju alla samhain, misfits samt danzig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Asså min kusins kompis har precis alla maiden dvd:s och album som finns och samma sak med kläderna. men jaja vi vet redan att din kusin's kompis känner bröderna hårdrock...(lr vad dom nu hette :rolleyes: ) men du har inte.INTE!alla misfits,danzig och samhain albums och sånt! :angry: ;) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag räknar bara upp dom skivor jag äger... Evanescence - Fallen In Flames - Clayman In Flames - Reroute to Remain In Flames - The Quiet Place (Singel) In Flames - Soundtrack To Your Escape Opeth - Still Life Opeth - Damnation Pain of Salvation - BE Slipknot - Slipknot Slipknot - Iowa Slipknot - Vol.3 The subliminal verses Soilwork - Steelbath Suicide Cradle of Filth - Bitter Suits To Succubi System of a Down - Toxicity Avril Lavigne - Let Go Nickelback - The Long Road Linkin Park - Hybrid Theory Linkin Park - Meteora Hanson - This Time Around (eller något liknande) Nu må jag ha glömt några...och sen lyssnar jag inte på vissa av dessa skivor längre... Har nu utökats med-Radiohead - Kid A Opeth - Deliverance :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) guns 'n' roses - greatest hits the hives - tyrannosaurus hives the hives - 1997 - barely legal dandy warhols-welcome to the monkey house bob dylan - the best of bob dylan green day - american idiot bruce springsteen (1975) born to run orange range - 1st contact Belle and sebastian - dear catastrophe waitress Belle and sebastian - fold your hands child, you walk like a peasant Belle and sebastian - if you're feeling sinister ramones - rocket to russia the smiths - the queen is dead The clash - live jamaica blondie - parallel lines bob dylan - another side of bob dylan bob dylan - blonde on blonde bob dylan - john wesley harding - 1968 david bowie - reality bruce springsteen - greatest hits the velvet underground & nico Lars Winnerbäck - Kom The Legend of Zelda A Link to the Past - Soundtrack 3 doors down - away from the sun maroon 5 - songs about jane Och många fler.. Redigerat 7 November 2004 av Kekko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (toxic avenger @ 04/11-2004 00:19:01) Asså min kusins kompis har precis alla maiden dvd:s och album som finns och samma sak med kläderna. men jaja vi vet redan att din kusin's kompis känner bröderna hårdrock...(lr vad dom nu hette :rolleyes: ) men du har inte.INTE!alla misfits,danzig och samhain albums och sånt! :angry: ;) :) Näe men några! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.