Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Jag skriver ganska mkt i chatten, och jag har märkt att alla inte kan göra smileysar jag tror att jag kan alla så här är dom för dom som behöver: : ) ( ska ej vara mellanrum ) : D ( ska ej vara mellanrum ) : ( ( ska ej vara mellanrum ) : P ( ska ej vara mellanrum ) :banghead: :love: :kiss: :bye: : evil : ( ska ej vara mellanrum ) :hello: Om ni ser att jag har glömt några så kan ni gärna skriva in dom... PS. Ni kan skriva /me så blir det en röd text, och det står redan ( ditt namn ) DS. Redigerat 1 November 2004 av Haddi Citera
Offline Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Bra. Men om man använder mIRC så ser man ju inte dom ändå x) Citera
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Bra. Men om man använder mIRC så ser man ju inte dom ändå x) ja.. det är tyvär inget jag kan ändra på :P Citera
Gäst Golden Star Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 ka´n man använda dem på forumet? Citera
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Några smileysar går att använda. :D :P Och några till. Citera
Gäst abu Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 (redigerat) Några smileysar går att använda. :D :P Och några till. ja, precis vad jag sa nu... Redigerat 1 November 2004 av Haddi Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.