Ralle10 Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Jag har klarat ut hela spelet, men fattar inte hur man får såna där färgade diamanter som finns på vissa banor vet nån hur man får dom? :blink:
SuS1321 Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 ja men du måste ha kört time för att få dom för det finns 5 banor efter cortex
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Skrivet 1 November 2004 Jag kommer inte ihåg så mycket av spelet. På vissa banor ska du köra "Time" dvs att du måste klara en viss bana på en viss tid, du får en typ av diamant om du klarar detta.
zelda_z Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 mm jag ska komma ihåg det men kan inte :(
Boffaroffe Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 det finns även banor där man inte ska ta några låder överhuvudtaget.
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Vissa finns på alternativa vägar på banan. Vissa finns i den "hemliga" världen
Sharzor Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Sen kan man hitta dom efter banan!!!!!!
Brawler Skrivet 27 November 2004 Rapport Skrivet 27 November 2004 Det finns 3 olika diamanter att få 1.Den lila för att klara banan,2.När man tar sönder alla lådor,3.På Tid!
Gäst Xray Skrivet 20 December 2004 Rapport Skrivet 20 December 2004 (redigerat) Har ingen berättat om den silvriga, som du får när du tar alla lådor? Redigerat 20 December 2004 av Xray
ouagadougo Skrivet 25 December 2004 Rapport Skrivet 25 December 2004 Ralle menar bara dom färgade diamanterna, inte vita eller lila kristaller. Tyvärr var det så länge sen jag spela spelet så jag minns ingenting. Men det syns väl vilka hål det finns utanför banorna? Jag menar, där det finns färgade diamanter så ser hålet lite annorlunda ut. På en del banor får man färgade diamanter genom att klara till ett visst ställe på banan utan att dö. ¨Då fibnns det en döskalle man kan hoppa på. Då kommer man till en annan svårare bana där diamanten finns. Så är det iaf på Wrath of Cortex (PS2 för er som inte vet) och jag tror att det är likadant på Warped.
Rekommendera inlägg