Spliffor Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 ????????????????????????????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Spamma inte det är bara att möta dem... <_< Har man varigt medlem så länge som du borde du inte spamma. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 Men hur får man mystery ticket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 10 December 2004 Rapport Dela Skrivet 10 December 2004 en bra beskrivning på engelska: http://pokemon.com/deoxys/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lin0z Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Kan man inte få det på något annat sätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 (redigerat) en bra beskrivning på engelska: http://pokemon.com/deoxys/På sidan 8:a funkar de inte när jag går in på mystery gift stor det så här: Wonder Cards Wonder news går jag in på Wonder cards står de: Wireless Communication och Friend Samma sak för Wonder news vad ska jag göra ??? PS:När jag går in på Wonder cards står det också You don,t have a Wonder card so a new CARD will be input Redigerat 12 December 2004 av SpliffOr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Jag kan tyvärr inte svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 12 December 2004 Rapport Dela Skrivet 12 December 2004 Why ? :cry: :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GS Boll? Skrivet 15 December 2004 Rapport Dela Skrivet 15 December 2004 man kan inte få deoxys!!!!!!!! och det är mystery ticket som går till deoxys !!!!!!!!! och aoura ticket går te ho-oh ohc lugia!!!!!!!!!!! och man kan fånga dem genom att få ticket från mystery gift!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och det är en tour och alla hopppas att den kommer till sverige!!!!!!!!!!!! och deoxys är coolare på fire red!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 jag och min kompis har försökt jätte mycket men vad är en tour??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oLiWeR Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 På serebii.net stog det nonting kånstigt om Wonder-spot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0016 Skrivet 23 December 2004 Rapport Dela Skrivet 23 December 2004 man kanske ska gå in på det där pappret igen och sen trycka ok sen spara direkt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg