Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Jag, jag har inte köpt det :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Inte jag heller. Jag testade det förut och det var tråkigt. Redigerat 2 November 2004 av Halo 4 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
haloman Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 men man fick de o halo till xboxen när ja köpte det!!! :@ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Jag har inte det.. Men jag har spelat det i tv-spelsaffär och runt om hos mina kompisar. One word: SUGER! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Så var det för min kompis också. Men för mig var det inte så.(köpte det för 1 och 1 halv månad sen) Av dom lånade jag Blinx.Det är ju aslätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Bara ett litet tips från Mellanmjölk, och säkert många andra, Köp det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Yup. Dun buy it! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vad ska man göra i spelet ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mic_93 Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vad ska man göra i spelet ?? Jaba undra för jag tror att jag spelat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 AJABAJA inga dubbelinlägg det handlar om typ tid iallafall <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (Mic_93 @ 02/11-2004 15:45:50) Vad ska man göra i spelet ?? Jaba undra för jag tror att jag spelat det Man är en katt som samlar på skräp som han skjuter på fiender med.Och så kan man fixa med tiden på olika sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nooobie Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jag fattade inte så mycket :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg