# 21 Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 TV-spelsmagasinet Kontroll har säsongspremiär på SVT2 nu. (20.30) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Det var ju inget vidare, de visade bara Doom (om jag förstod rätt) och Fable. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Nejdå! De hade en intervju med Will Wright. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 1 November 2004 Rapport Dela Skrivet 1 November 2004 Amen va f*n. Så missar man det =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Min syrra såg på tv då :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 NOOOO!!! missade det :( Ska inte denna tråd ligga i Musik/media forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 När jag såg det hade dem in inkompetent programledare som aldrig (kanske inte aldrig) spelat ett tvspel. Han ställde korkade frågor och hade konstiga gäster... Man får ut mer av en speltidning... den är mer aktuell... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bobby Orr Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vaem orkar läsa den lilla, långa texten i en speltidning?? Programmledaren har nog spelat fler spel än vad de flesta andra har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ekasp Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 f*n, jag missade det... Men skall kolla på det nu. Internet :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Vaem orkar läsa den lilla, långa texten i en speltidning?? Programmledaren har nog spelat fler spel än vad de flesta andra har gjort. Nja... tar mig en timme att skumläsa.... Det kanske han har, men det känns inte som programmet riktar sig till insatta tvspelsnördar. Utan till folk som kanske nån gång hört begreppet tvspel. Jag får inte ut någonting av att titta på det. Frågorna är inte givande, det är det jag säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ytterman Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jag gillar inte heller Kontroll. Om dom skulle byta ut programledare och lite andra recensenter, samt förlänga programtiden skulle det bli bättre. Programledaren är skum, och de har inte världens kändaste speljournalister om vi säger så. De hade Tobias Bjarneby från Super PLAY förut, det var lite bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Ja, han vet iaf vad han snackar om. Jag tror dem hade E-type där nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.