Hoppa till innehåll

Vad?


NightMaker

Rekommendera inlägg

Kingdom Hearts: Ett fantastiskt äventyr spel som har blandat ihop Square och Disney figurer. Man få bland annat se Kalle Anka och Långben i spelet som är huvudkaraktären i spelet.

 

Final Fantasy X: Ett fantastiskt spel med bra handling. Kanske lite tråkig stridsystem men annars är det 100% förstaklassigt spel.

 

Det finns fler spel men dessa två spel är det jag har till mitt PS2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

GTA: San Andreas ! Det är det bästa spel jag spelat i hela mitt liv tillsammans med Zelda och Kingdom Hearts .. Fast det är ju bara om du har PlayStation 2 förstås :)

 

Du måste väl hört talas om GTA serien förut någon gång ? Vice City och Gta 3 ? Det är samma spelstil med annorlunda handling, och San Andreas är det nyaste, så det är väldigt många förbättringar ... Du går runt i en stad, du kan stjäla bilar, skjuta oskyldiga offer på gatan eller SKYLDIGA offer :) Du kan även göra inbrott, vilket är väldigt skoj .. Du kan gymma, tatuera dig, klippa dej, köpa kläder .. Och du måste äta som i riktiga livet, annars dör du :P Det finns många barer och nattklubbar tillgängliga där du kan spela biljard, dansa och faktiskt spela video spel :D Åka charter flygplan, hoppa fallskärm ..

 

Du kan göra i princip allt !! Och förutom allt det där, så har du massor med uppdrag att genomföra, vilket är mycket kul .. Spelet är fullt av komiska skämt, underhållning och saker att GÖRA ! Jag lovar dej .. Det är värt vartenda lilla öre ! Vartenda lilla öre !

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 5 veckor senare...
×
  • Skapa ny...