💬
Logga in
Fuska.se

zelda ocarina of time

314 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 9 · Veteranfuskare

du måste in i Ice cavern (där du fick Iron boots) och fånga blå eld... Blå eld smälter Röd is...

Nivå 3 · Lärling

Iron boots?

Nivå 9 · Veteranfuskare

hur många tempel har du klarat...du måste ha klarat minst till Fire temple

Nivå 3 · Lärling

jag har klarat forest temple och fire temple.

Nivå 9 · Veteranfuskare

du ska du till Lord-jabu jabu...han är inte kvar där utan där finns bara isflak...hoppa från isflak till isflak och gå in i grottan du kommer tiil Ice cavern...där finns Blå eld och Iron boots + Serenad of Water (ocarina låt)

Nivå 3 · Lärling

hur gör jag för att komma in i water temple?

23 Dec 2003
Nivå 1 · Novis
Trådstartare #107

Kan någon säga hur man kommer in till bossen på spirit tempel??? jag har tagit bort ansiktet på den kvinliga statyn och fått ett galler men vad gör man sedan? Har ju testat allt känns det som :cry:

Nivå 1 · Novis
Kan någon säga hur man kommer in till bossen på spirit tempel??? jag har tagit bort ansiktet på den kvinliga statyn och fått ett galler men vad gör man sedan? Har ju testat allt känns det som :cry:

ta hakaren och sjut på galret så kommer du in dit :)

Nivå 3 · Lärling

hur kommer man in i water temple? :(

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #110

Tack för hjälpen.. det va det ända jag inte testade :?

Du måste gå och fixa ironboots för att komma in i vatten templet.. det gör du hos Zoras, du går in i icecave får bootsen och tar med den blåa elden där ifrån och väker upp kungen.

Nivå 3 · Lärling

det har jag gjort, men hur kommer jag in i själv templet?

Nivå 1 · Novis
hur kommer man in i water temple? :(

ta hakaren och sjut på diamanten :D

det har jag gjort, men hur kommer jag in i själv templet?

gå till lake hylia och ta på dig hjärn stövlarna och gå ner i vattnet, i vattnet kommer du se enstor prot med galler på, du ska skuta på en ljus blå grej med din hoockshot, den ljus blå grejen är ovanför den stora poret.. när du har skutit på den så kommer porten att öpnnas och sen är det bara att gå in i den

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #114

Jag fattar inte hur i h.. man ska döda häxorna när dom har blivit en och samma kvinna.. hon skjuter 2 eld och sedan en is.. men det kan ju inte skölden ta i mot.. hur ska jag göra.. Måste skölden ta i mot 3 skott för att ladda upp???

Nivå 9 · Veteranfuskare

japp....om du har 2 st eld och en is vänta bort de 2 andra isarna...sen tar du bara den Nya elden som kommer fram..altså...gå undan om du fått 2 st av eld oc en is..

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #116

jag har ju gjort så men det går ändå inte bara dör hela tiden jag glir galen på detta spel och det går inte att sluta spela heller utan man vill bara vidare och vidare.. F...

Men som sagt ett väldigt kul spel är det ändå

Nivå 9 · Veteranfuskare

asså kolla...om du har 2 st eld magier och hon ska skjute en is...ta den...sen när hon precis har skjutit den hoppa på en plattförm... (det är bäst att stå vid kanten av den stora i mitten sen är det bara att hoppa bakåt) sen när den kommit på kanten där du stod innan....hoppa sen tillbak när den försvunnit...sen gör du om det....men försök att inte missa en enda.. Ps ha med dig flera feér i flaskor..de återupplivar dig när du dött..

Nivå 1 · Novis
Trådstartare #118

jag har ju det i min tre flaskor.. och sedan när jag ska hoppa för att slå henne och trycker på z knappen så går feryn och zommar så jag inte kan hoppa över till henne.. Förlåt att jag är trög idag...

Nivå 9 · Veteranfuskare

varför kan du inte hoppa över till henne??

Nivå 3 · Lärling

vad ska jag göra när jag har klarat water temple?

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.