GoldenMew Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 När jag ska gå in på en tråd får jag detta felmeddelande: Fel Could not obtain post/user information. DEBUG MODE SQL Error : 1054 Unknown column 'user_ppo' in 'field list' SELECT u.*, user_ppo, user_mynt, p.*, pt.post_text, pt.post_subject, pt.bbcode_uid FROM phpbb_posts p, phpbb_users u, phpbb_posts_text pt WHERE p.topic_id = 2854 AND pt.post_id = p.post_id AND u.user_id = p.poster_id ORDER BY p.post_time ASC LIMIT 0, 15 Line : 428 File : /home/virtual/site7/fst/var/www/html/forum/viewtopic.php Vad är detta? Nån annan som fått det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Fixat nu tror jag för jag hade fått de men de är inte nu längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Inte längre.. vi gjorde bara några säkerhetsuppdateringar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Donald Duck Skrivet 16 December 2003 Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 ja det blev också så att man fick 25 poäng för ett inlägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenMew Skrivet 16 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2003 Inte längre.. vi gjorde bara några säkerhetsuppdateringar.. OK, då vet jag att det inte var någon bugg på sidan eller fel på min dator... Nu kan nån modde låsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.