Spliffor Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ålder:10 ska fylla 11 om typ 17 dagar Namn:Det är fullt skratta inte jag kan inte hjälpa vad jag heter... Gabriel Hårfärg: Blond Ögonfärg:Blå Vikt:36 Längd 1.51 Hudfärg:lite brun men inte mycket Övrigt: Inget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ålder: 10 fyller 11 i mars Namn: Rasmus Hårfärg: Svart brun.. Ögonfärg: Bruna Vikt: 40 Längd: 1,51 Hudfärg: Öhh...humm...ehh... Beach Övrigt: Har opererat mej en gång, Blivit överkörd av bil... Slut på information Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Ålder: 10 fyller i december... Namn: Rowen Hårfärg: Lite brun Ögonfärg: Blå Vikt: 40.7 Längd: 1.54 Hudfärg: Asså jag har väl rosa eller vad man ska kalla det. Övrigt: Operation en gång och stukat foten 6 gånger och varit på sjukhus 11 gånger. End transmission... Redigerat 2 November 2004 av Herr.Kaio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 15, fyller 16 i januari heter Fredrik hårfärg; just nu svart ögonfärg; grönbruna,(mest gröna) O_o ca 1.70 lång vikt; ca 50 kg.. hudfärg; hm...vit...beach.. övrigt; .... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Använd presentationen istället. Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg