pizzalover Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Snälla hjälp mig jag vill ha fusk och hemliga gångar till de vises sten kan ni hjälpa mig? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gaketi Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det finns en hemlig gång precis utanför Gryffindors sällskapsrum. Den där jätte smala bokhyllan. Gå fram till den och öppna den så ser du ett kort med berömda häxor och trollkarlar i rummet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampus Skrivet 22 November 2004 Rapport Dela Skrivet 22 November 2004 Titta i bokhyllan på våning "icke magiska stunder", där finns en grotta. På utsidan av slottet mot havet finns det två skulpturer, sikta och använd incendio på dom, då tänds ¨båda och man får ett trollkarskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GutenLOL Skrivet 23 November 2004 Rapport Dela Skrivet 23 November 2004 Det finns inget hav. :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst colla_killen Skrivet 24 November 2004 Rapport Dela Skrivet 24 November 2004 när ni kommer till flaffy så ska ni söva två huveden vet inte vilka gå bakom han och ta odödlighets hjälmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg