Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) tänkte gö en tråd om L'Arc~en~Ciel(mitt favorit band) så...here we go! L'Arc~en~Ciel består av Hyde (vocal), Ken (guitar), Tetsu (bas), och Yukihiro (drums) och bildades 1993, då med trummisen Sakura, som 1997 lämnade bandet. men som sagt då kom Yukihiro. favvolåtar; Hitomi no Jyunin, finale, Kasou, Vivid Colors, Blurry Eyes så snacka om L'Arc~en~Ciel här!! Redigerat 2 November 2004 av Shash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 vad är det för något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Ja har bara hört några låtar med dom. Jag var inte så imponerad, så jag slutade lyssna på dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 dom är ju BÄST!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Vi pratar om det här i Jrock tråden istället. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 va!! varför inte här i min fina tråd ? ;) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Därför min tråd ska ersätta mina och din tråd. =P Aja nu pratar vi om sånt här i min tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 du din... blähhh!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Fly me high! Ibiza sky! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 öö vad har det med saken att göra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 men kom igen nu!!!! fans c'mon har ni några favoritlåtar??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Dubbel post. >_< Drivers High. Redigerat 3 November 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.