Zerp Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Istället för att göra en massa trådar om Jrock grupper och artister, så gör jag en tråd istället. Den här tråden gör jag endast för de som är intreserade av Jmusic. Jag har sett en massa onödiga inlägg i mina andra trådar och om det händer här, så får vi ser vad som händer. ^__^ Här är några band som är kända i Japan som vi kan prata om: L'arc en Ciel The Back Horn Bonnie Pink The Brilliant Green B'z Chara Cocco CORE OF SOUL Dir en Grey fra-foa Gackt GLAY globe GO!GO!7188 GOING UNDERGROUND hide Judy and Mary Malice Mizer Mr Children Onitsuka Chihiro Penicillin the pillows Shiina Ringo Utada Hikaru T.M. Revolution Thee Michelle Gun Elephant Tokyo Ska Paradise Orchestra X Japan Yaida Hitomi The Yellow Monkey Och nåra indie band: Psycho le Cému Kagrra Kagerou Syndrome Baiser Shazna Buck-Tick Pyuera Moi dix Mois Luna Sea Ayumi Hamasaki Metronome Det var alla ja kunde komma på just nu. Om jag glömde någon, så säg till. ^^ Redigerat 2 November 2004 av Zerp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Syndrome Baiser Shazna Buck-Tick Pyuera Moi dix Mois Luna Sea Globe Ayumi Hamasaki ...mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Aja, vi behöver nåt att prata om. X JAPAN! f*n att dom skulle splittras!...Dom är ju legender i Jrock historien! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) ja det var synd,,, och att hide skulle dö,, *crying* Redigerat 2 November 2004 av Shash Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Gah, hide var nog Jrock historiens bästa gittarist. Aja, nu kommer den nya generationen. Die och Kaoru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 ja han var bäst!!! men nu äger Ken(L'Arc~en~Ciel) allt och alla!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Va?! Die och Kaoru frpn Dir en grey äger allt. Dom e f*n bäst. Die's guitarr solon e grymma! >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 gillar hans solo i Yokan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Japp, den e skit bra. Men bas riffet i Cage is t34 shizzle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 jaaa!! Toshiya är bara för bra!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 2 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Bra?!BRA?!?! HAN ÄR BÄST!!...Han är den bästa bassisten, efter X Japan's Heath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 Heath är inte bra XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.