Zerp Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Jooo, jag nu gör vi det. Okay, nu snackar vi oooom...VK. Nämn nåra band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 La:Sadie's (Dir en grey) Syndrome Baiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Du glömde: Kagerou Malice Mizer Moi dix Mois X Japan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 har du hört nåt med La:Sadie's ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 4 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 ...Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 hmm.. nu kan vi prata om...B'z!! Japans största rock band genom tiderna!! och i bandet finns ju Tak!, som anses vara en av världens bästa gitarister! favvolåtar: Love Phantom, Easy Come Easy Go, Liar! Liar!, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 7 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 Jag har aldrig hört B'z. Komemr nog inte heller. Dom e inte tillräckligt...sminkade för min smak. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 nej inte så sminkade, men dom är bra fördä ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kiyoe Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hm... Nåt band som inte nämnts som man borde veta om nu?! Jag har märkt hur OBILDAD jag är i J-Rock än så länge X___X ... Men jag försöker desperat att ta reda på aå mycket som möjligt >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 haha, B'z är ju japans störst rockband!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zerp Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 Inte precis. -__-;; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kasumi La'Selet Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 det är dom visst!! ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.