sebbe1991 Skrivet 11 Oktober 2003 Rapport Skrivet 11 Oktober 2003 Halo 2 verkar vara ganska häftigt :!: :!:
king-of-the-kung-fu Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 jag tycker ettan e bäst....men tvåan kan ju va bättre
Scraw Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 Halo 2 är mycket bättre än Halo. En bra uppföljare.
Uno Skrivet 12 Oktober 2003 Rapport Skrivet 12 Oktober 2003 det e skit kul jag har det på datan på x-box emulator
Secred Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Skrivet 24 Oktober 2003 Halo 2 rockar fett! Jag längtar som f*n tills det kommer ut i Sverige! Vill ni se en Halo 2 trailer? Om du inte har windows media player9 så kan du ladda ner den där. Välj vilken trailer du vill se också. Det kan ta ett tag att ladda ner men det är det värt 8) : http://mediaviewer.ign.com/ignMediaPage.js..._title=Halo%202
Link the legend Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Skrivet 26 Oktober 2003 jag har sett trailern! den e skitbra!
Secred Skrivet 26 Oktober 2003 Rapport Skrivet 26 Oktober 2003 jag har sett trailern! den e skitbra! Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8)
Gäst Xray Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 jag har sett trailern! den e skitbra! Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8) Hur kan medspelaren bli smartare?
Secred Skrivet 4 Januari 2004 Rapport Skrivet 4 Januari 2004 jag har sett trailern! den e skitbra! Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8) Hur kan medspelaren bli smartare? Det står i Player1 iaf. De tar väl skydd mera eller nåt.
Kassler Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 jag har sett trailern! den e skitbra! Härligt! Visst är det grymt mycket bättre grafik, vapen och fordon i den. Både medspelaren och fienden är smartare i halo 2. Roligt att det går att hoppa på en ghost och slå ner monstret! 8) 8) Hur kan medspelaren bli smartare? Botarna menar han tror jag
Secred Skrivet 6 Januari 2004 Rapport Skrivet 6 Januari 2004 En sak till som är kung, är att man kan låta medspelarna köra bil och Master Chief står i akterkanonen :D
Rekommendera inlägg