Gäst alan.shalaji Skrivet 2 November 2004 Rapport Dela Skrivet 2 November 2004 (redigerat) Tycker ni det e kul att göra en animerad streckgubbsfilm. Det tycker jag. Jag har gjort fjorton filmer sen jag fick länken till sidan där man kan ladda ner programmet. En av mina filmer är 28 minuter lång. Dem andra är ca 10 min. Om ni också skulle vilja göra en animerad streckgubbsfilm så är det HÄR Länken. Redigerat 2 November 2004 av alan.shalaji Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Säkert slaxs spyware sida man kan få det i såna dära sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag föredrar att göra filmer lite mer från grunden och inte ha en massa specialprogram... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Säkert slaxs spyware sida man kan få det i såna dära sidor. Om det e det kan du ju alltid anmäla mig.Och förresten,det e ingen idiotisk spywaresida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Det programmet är inte kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (alan.shalaji @ 06/11-2004 11:45:26) Säkert slaxs spyware sida man kan få det i såna dära sidor. Om det e det kan du ju alltid anmäla mig.Och förresten,det e ingen idiotisk spywaresida. Hur kan du veta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (0012 @ 06/11-2004 14:24:38) (alan.shalaji @ 06/11-2004 11:45:26) Säkert slaxs spyware sida man kan få det i såna dära sidor. Om det e det kan du ju alltid anmäla mig.Och förresten,det e ingen idiotisk spywaresida. Hur kan du veta det. Därför att jag har laddat ner det och det var nån här som svarade som kan bevisa det också för han sa att det inte var kul och då måste han ha laddat ner det och provat det!!!Och förresten så fick jag länken av nån på forum.fuska.se!!! :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 Jag laddade inte ner det... Jag hade det en gång förut och det var sååå tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 (alan.shalaji @ 06/11-2004 17:19:12) (0012 @ 06/11-2004 14:24:38) (alan.shalaji @ 06/11-2004 11:45:26) Säkert slaxs spyware sida man kan få det i såna dära sidor. Om det e det kan du ju alltid anmäla mig.Och förresten,det e ingen idiotisk spywaresida. Hur kan du veta det. Därför att jag har laddat ner det och det var nån här som svarade som kan bevisa det också för han sa att det inte var kul och då måste han ha laddat ner det och provat det!!!Och förresten så fick jag länken av nån på forum.fuska.se!!! :angry: Man måste inte ladda ner program för att få spyware <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Fråga nebbig. Han fick inge virus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 18 November 2004 Rapport Dela Skrivet 18 November 2004 Fråga nebbig. Han fick inge virus. Dem ligger och sover nu djupt snart vaknar dem och börjar käka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 hmm,flash e mycke bättre nöjer mej med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.