Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Kommer det att komma ett Hitman 4?? :unsure: :mellow: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X-Player Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det hoppas jag verkligen, fast det får inte bli som 3:an att man gör samma banor som i 2:an.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det hoppas jag verkligen, fast det får inte bli som 3:an att man gör samma banor som i 2:an.. gör man????det suger ju verkligen..... undra varför dom gjorde så för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Det hoppas jag verkligen. Efter Hitman 2 bästa ranken på nästan alla banor och 7 varv på Hitman 3 hoppas jag mycket på Hitman 4.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Jag testade 3:an, fastnade direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Ska köpa det om det kommer på XBox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Ny info det säjs att dett skall komma ut våren 2005 B) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det låter coolt :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) Ja det gör ju det typ :D :gitarr: :gitarr: 200 inlägg!!! :gitarr: :gitarr: Redigerat 4 November 2004 av Nike Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Grattis? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 är Hitman: contracts 3:an?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.