warcraft Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 kan man klona pokemon på sapphire Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scrren Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Man kanb detta men detta är svårt :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game__master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
scrren Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Förlåt men jag kan ej att klona på sapphire inte heller ruby som jag sa det är svårt :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag tror inte att det går. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 D gå inte att göra d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magne Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Nej, det går inte men det går på spelen som kom ut innan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratiasu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Funka på Guld och Silver bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 på guld och silver är det en bugg och jag VET att det inte går på r/s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fuska2000 Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 mén jag har sätt att det funkar! Man måste ha ett item som jag inte vet vart man får (för jag har ej ruby,sapphire) och sen är det bara att göra som i gold/silver/crystal!!!!!! :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Det går på emerald. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 det måste ju gå med game shark på ruby.eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg