Powerline Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Hej! Jag har fassnat på den banan när man ska lägga ut bomber på en bro.. Jag vet inte var man ska lägga ut dem! Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 har inte spelat det, men jag skulle tro att det är nånstans vid brofästet......brukar blika rött där man ska sätta bomber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Powerline Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 har inte spelat det, men jag skulle tro att det är nånstans vid brofästet......brukar blika rött där man ska sätta bomber. a han säger att man ska sätta fast det vid brofästena men jag hittar inte där det är gult så man kan sätta dit bomberna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeltaForce Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 Du hoppar ner genom luckorna som är öppna och söker därnere på bropelarna och hittar gula sprängladdningar.Mycke klättring blir det.Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xiaoxiang Skrivet 16 November 2004 Rapport Dela Skrivet 16 November 2004 har bara kört demot... så jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.