Gäst data-typen Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 gta åldersgräns 18 år jag får inte det är ni härpå fuska verkligen över 18 år Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Tjaa, jag är 13, men jag får för min mamma o pappa ändå .. Därför att jag hade värsta smarta samtalet med min pappa, så jag fick :) Men jag betalar det trots allt själv .. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag får inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WARCRAFT_ÄGER Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag får inte heller så du e inte ensamm om det!!! (ja vill inte ha det) :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leet Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 om man VERKLIGEN kan skilja på värkligheten och spelet så är det nog okey! själv har jag GTA: San Andreas! :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det är inte åldersgräns på spelen det är bara en rekomdendation på ålder det är inte en åldersgräns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik89 Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Tjena när jag köpte mitt gta sa på game här i lkp så sa dom att jag inte fick köpat och jag är 15 nu. Jag behövde ringa hem för att få tillåtelse att köpat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mikaelrask Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 åldersgränsen är för att vissa sener ska inte ses för personer under 18 år iallafall inte känsliga personer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Nike Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Tjatar på mamma att få köpa det :P :rolleyes: (de fungerar :o ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr_game Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 det var inte dåligt :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 har du fått de än då nike. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Suck! Jag hade världens diskution med min pappa med tekken 3. Och när jag körde GTA, hotade han med att dra in elen på mitt rum. Undrar vad som händer om jag köper GTA sa. Han kommer dampa... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg