Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 (redigerat) Vet ni att man kan räkna ut viken level man är på. man kan totalt koma till lvl 633 Så här gör man... på normal mode gäller För varje procent item: 1lvl För varje procent scan: 1 lvl för varje boss man dödar ( har dödat): 1 lvl PÅ hard mode gäller För varje procent item: 2lvl För varje procent scan: 2lvl för varje boss man dödar ( har dödat): 2lvl glömde skriva på hard mode så om jag skule räkna ut viken lvl jag e på så e jag på lvl........... 611 så gör man. har nån andra ideér så PM:a mig bara Redigerat 3 November 2004 av Samus aran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag är proffset om jag räknar ut det på ditt sätt så är jag på 211 nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ändra litte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 alltså jag hade tänkt köpa spelet nu innan echoes kommer. har sett det för 300 spänn och tänkte slå till. så nu undrar jag är spelet liksom läskigt eller är det bara inledning (space piratship) som är lite småläskig har kört börja men sen skulle vi hem (var i en affär) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
the game master Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 jag rekommenderar 15 år men jag är 13 men det är ganska kul ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 mm åldersgränsen är på 12+ och jag är tretton men som du sa så tyckte jag spelet nog skulle haft en lite högre åldergräns men så läskigt kan det väl inte va, eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 (redigerat) men snälla nån e ni fegisar ellr spelet e ju kul och om man har kul värför ska man då vara rädd liksom tex. halo till xbox det har monster som metroid prime men va f*n dagisbarn som e 6år kör det och mina kompsar ´med och dom är 12-13 och metroid prime e absolut inte läskigt tvärtom isånafal men aja jag säger bara spelets åldersgräns borde vara 3+ Redigerat 4 November 2004 av (=Sonic=Master=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 shacti. du har redan gjort ett inlägg om det där 1.9 o 1.10 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 vad snackar du om!!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 att han redan gjort ett inlägg om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 aja jag tänkte inte på det.... en åldersgräns på 3+ låter lite onödigt varför inte "rata" det till E (everyone) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag är tolv och tycker inte det är nå läskigt alls. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg