GTA:SA Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 ;) 1: Hur vet man hur många uppdrag man gjort? ;) 2: Vart hittar man Fallskärmen? ;) 3: Vem vet vilken fusk det är när man Flyger med Bil som i GTA:VC? ;) 4: Var e flygplatsen? ;) 5: Hur Många banor finns det det ser ut som 3 Banor Jag e väldigt tacksam om någon skulle kunna svara på min frågor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cool_boy Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 1. det står i menyn på breafs och missions där 2.fallskärmen hittar du på toppen av mount chilad, på parkeringsplatsen där. 3.vet inte 4.beror på vilken du menar 5.det finns 3 banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 Man kan fuska sig till Fallskärm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 10 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2007 ;) 1: Hur vet man hur många uppdrag man gjort? ;) 2: Vart hittar man Fallskärmen? ;) 3: Vem vet vilken fusk det är när man Flyger med Bil som i GTA:VC? ;) 4: Var e flygplatsen? ;) 5: Hur Många banor finns det det ser ut som 3 Banor Jag e väldigt tacksam om någon skulle kunna svara på min frågor kolla på fusk & Recensioner delen av sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 11 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Juli 2007 ;) 1: Hur vet man hur många uppdrag man gjort? ;) 2: Vart hittar man Fallskärmen? ;) 3: Vem vet vilken fusk det är när man Flyger med Bil som i GTA:VC? ;) 4: Var e flygplatsen? ;) 5: Hur Många banor finns det det ser ut som 3 Banor Jag e väldigt tacksam om någon skulle kunna svara på min frågor 1. Vet inte 2. På bron mellan San Fierro och Las Venturas 3. RIPAZHA 4. I San Fierro är den bredvid hamnen 5. 3 öar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jesper93 Skrivet 10 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2007 1. gör alla uppdrag så att du kommer till sista bossen då vet du att du har klarat hela spelet 2. fuska till en fallskärm gå in på fusk och Rencensioner och kolla där 3. om du har gta sanandreas till xbox så är koden x,ner,vitupp,L,B,upp,A,vänster 4. åk runt och leta vet att det ska finnas en flygplats i losantos och i sanfierro och i i den sista staden 5. det är mer en tre banor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg