Farenhait Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Tycker du Sony ska göra en bärbar konsoll Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Alla är väl bärbara,,..hehe Menar du med skärm? Det finns ju så man kan sätta till en skärm på sitt PS2. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Menar du PSP? eller var det PSD... nej, inte psd... Vet inte, dem har ju inte tänkt att göra den så portabel som gameboy advance sp. Då tänker jag på hur ofta man behöver ladda den... spelar ingen roll, så länge de inte drar ner på kvalitén på nått annat... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Farenhait Skrivet 3 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Menar du PSP? eller var det PSD... nej, inte psd... Vet inte, dem har ju inte tänkt att göra den så portabel som gameboy advance sp. Då tänker jag på hur ofta man behöver ladda den... spelar ingen roll, så länge de inte drar ner på kvalitén på nått annat... Du är bra claudia inte som simpson strular till allt :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 3 November 2004 Rapport Dela Skrivet 3 November 2004 Vilka här har tänkt och köpa PSP? Jag ska nog först skaffa det nya Playstation för 1399 sen så... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 jag har tänkt skaffa en psp om de inte blir för dyra. man ska kunna spela spel, titta på film, lyssna på musik och även (läst någonstans, vet inte om det stämer) kunna använda den som mobil telefon. det verkar ju riktigt bra! men den kanske blir för dyr för mig, vi får se. ska de inte göra ett ps3 sen också? kanske ska spara pengarna till det istället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simpsons Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Vadå strular till?? Jag skämtade bara... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 §.1.13. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg