Claudia Skrivet 3 November 2004 Rapport Skrivet 3 November 2004 Jag funderar på att köpa Kindom Hearts men då undrar jag om det är slumpmässiga strider som i FF serien. Är det så, eller har de uppdaterat så att man ser dem?
XezoN Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Köp Kingdom Hearts e så j*vla bra! du kommer älska spelet direkt...
Gäst Nike Skrivet 4 November 2004 Rapport Skrivet 4 November 2004 Njaaa...... kanske 49,9% :rolleyes: :lol:
Arcanum Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Du måste bara köpa det!! :D Kingdom Hearts är det bästa rollspelet som någonsin gjorts. Striderna är 10 ggr bättre än i Final Fantasy! Här får man slåss med sin nyckel, i FF får man välja attack, vilket jag e besviken över... Köp Kingdom Hearts! :lol:
Gäst Soffan Skrivet 6 November 2004 Rapport Skrivet 6 November 2004 Kingdom Hearts har fått stora betyg och ja, det är väl för handlingen och stridssystemet är lite annorlunda än Square Enix förra spel. Fast jag tycker att de har för lite filmer i KH än i Final Fantasy. Exe: X har otroligt många och spännande små snuttar som är 3D. Otroligt snyggt men KH har endast 2 styckena. En vid början och en vid slutet.
Kexx3 Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 det äger upp allting,det krossar,du måste KÖPA DET!
Tibia Aeger Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 är ganska bra :P, fast har bara spelat det engång.
Gäst Soffan Skrivet 8 November 2004 Rapport Skrivet 8 November 2004 Kan ni inte skriva lite mer, mera detaljerat om varför ni tycker om spelet och sånt. Det blir mer disskusion så och mer roligt.
Zingan Skrivet 9 November 2004 Rapport Skrivet 9 November 2004 köp 1 eller 2 för 2 är bättre och 1 har jag klarat spelet och är bra
Rekommendera inlägg