Farenhait Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Tycker du att pokemon pinball är bra :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Har aldrig kört det men jag hattar pinball spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 pinball spel är slösri på pengar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Det är så tråkigt att sitta och slå på en boll som far upp och ner meningslöst. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag gillar Pkmn Pinball... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 är det nått speciellt med det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Speciellt med pkmn Pinball? Eller hur menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ja är det nått som gör det roligare ne vanliga pinball spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Att det har en inbyggd rumblefunktion kanske inte gör det roligare, men ger bättre "pinballkänsla"... Sen ligger ju utmaningen i att komplettera ett pokedex... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
<X!NG> Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 gör det men jag tycker iallafal inte att det är så bra men bli inte sur jag bara sa som jag tycker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg