Zingan Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 jag köpte min sp för 800 kr ungefär Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 KÖP! :D.. Jag ska köpa en Guld Triforce Zelda GBA sp snart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 6 November 2004 Rapport Dela Skrivet 6 November 2004 till mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 10 November 2004 Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 oj det visste jag inte. Vet nån om man kan använda en vanlig link kabel till GBA SP Ja man kan andvända gameboy advance linkkabel till SP det gör jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 10 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 November 2004 Om du ska köpa pokemon firered/leefgreen så får du ju den trådlösa linksaken!!! :banghead: det var inte det jag ville veta! Den vanlig Link Cable till Game Boy Color går inte till GBA Sp Vilken ska jag tro på? Har du testat om det går naess1991? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 11 November 2004 Rapport Dela Skrivet 11 November 2004 JAG TYCKER ATT DU SKA VÄNTA TILL DS KOMMER!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 man kan bara bara köra pkmn spel till det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 12 November 2004 Rapport Dela Skrivet 12 November 2004 NEJ DET ÄR DET MAN INTE KAN!!! dessutom kommer det ju snart :rolleyes: jippie Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Men det är så j*vla stort!! SP verkar mycket bättre för det är litet. DS är nån jäkla handdator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 Hade jag varit du hade jag väntat och lagt pengarna på ett Nintendo DS eller PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 precis vad jag sa!! nästan :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 14 November 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 jag gör som jag vill! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg