Tilda Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 visst! men om du ska köpa Sp så begår du ett stort misstag!!! eftersom nintendo DS kommer snart! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 November 2004 Rapport Dela Skrivet 14 November 2004 men ds är en fett jakla handdator jag ska själv okså köpa sp för den e liten smidig och bra.,,,,,,,,orka med ds äkta fult med två skärmar vilken skärm ska man titta på ??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 Daaa är du trög tänkt ir?? :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilda Skrivet 19 November 2004 Rapport Dela Skrivet 19 November 2004 :lol: ska bara testa en sak :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladeII Skrivet 28 Maj 2005 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2005 du köper FR GBA SP på en affär som heter game :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LektaDea Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 jag har precis en sån röd (utan chalizar) och det är värt pengarna, den är liten och lätt att ta med sej överallt :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Elite Skrivet 7 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2005 Köp GameBoy Advance SP! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crap Skrivet 12 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2005 håller med Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lidmer Skrivet 16 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2005 Den vanlig Link Cable till Game Boy Color går inte till GBA Sp ne sen komma la apan från månen jo det går visst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille_King Skrivet 20 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2005 Coolt GBA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 26 Juni 2005 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2005 Jag har haft ett GBA SP sen den dagen den kom ut, Jag tycker den är liten smidig passar bra i fickan och att man kan spela på natten med lampan på som man inte kan på ett vanligt GBA, jag minns för 1.5 år sedan då jag spelade på natten för det var en speciel Pokemon man kunde hitta då som man inte kunde få på dagen jag minns att jag fångade 2 sånna och jag linkade en till brorsan :P jag spelade PKMN då men inte nu längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg