Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Man får ha 12kB right? Men hur kan MellanMjölk ha 23kB ( 23088byte ) ? Kan någon svara på det tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Och Haggen har 28 KB. Men pm:a Admin istället för att starta en tråd. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Och Haggen har 28 KB. Men pm:a Admin istället för att starta en tråd. :) Hur kan han veta varför dom har det.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ALIEN Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 vad snackar du om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 vad snackar du om Att MellanMjölk har en avatar som är 23kB,fast man får bara ha 12kB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Hur ska han kunna ha det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Det kan jag svara på.. ;) Det var så här, förr i tiden, så kvittade det med storleken då laddade man bara upp sina bilder på en länk. Så kunde ha hur många kb som helst men, dom skulle max vara 125x125 pixlar. Nu har Admin ändrat detta, väldigt kasst.. Så nu kan man inte det. Fast jag har inte bytat avatar sen dess =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Så det är därför du har två varningar... de vill att du ska byta avatar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Steezy Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Så det är därför du har två varningar... de vill att du ska byta avatar... Nä det är inte därför han har 2 varningar han har haft det så länge jag kan minnas. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Min var ju för stor men den blev ju bara förstörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst abu Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Jag tycker att dom ska ändra så man kan ladda upp på en upploader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Liquid Silk Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Fuska borde ha en egen uplaoder. "Uppladdaren". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.