lillis Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 var finner jag blå dryck att ge mumierna i canyon nått. Trollpackan i swamp wood vill ha en svamp eller nått för att göra sin blåa dryck men var finner jag svamp.Snälla nån HJLP Kram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 4 November 2004 Rapport Dela Skrivet 4 November 2004 Man kan köpa en blå dryck av en Deku scrub som står strax före Sakons hideout i Ikana canyon. gör det så spar du tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 vilket spel e det??? e det Zelda? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magdis Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Zelda - Majoras Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Om du fortfarande vill ha en svamp, så hittar du den i Woods of Mystery om du går runt med Mask of Scents på dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 9 November 2004 Rapport Dela Skrivet 9 November 2004 *flyttar till N64 - underforum zelda* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt Erik Gran Skrivet 8 December 2004 Rapport Dela Skrivet 8 December 2004 du måste ha gris masken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 du måste ha gris masken Jag skrev ju det. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joko Skrivet 20 December 2004 Rapport Dela Skrivet 20 December 2004 va gör gris masken ???????????????????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 December 2004 Rapport Dela Skrivet 21 December 2004 va gör gris masken ???????????????????? Masken heter Mask of Scents. Jag har redan skrivit vad den gör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg