NAstuffing Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vet nån hur man gör på Jolson Files? när man är Dc Carter och ska smyga i ett varuhus Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle 9 Skrivet 10 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2006 hörru jag sitter fast på samma uppdrag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 12 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2006 Man ska skjuta ner alla som kommer o försöker skjuta ner dig. >Gå in i ett annat rum där det står en bil o det är ett plank där inne. Där är filerna, så det är bara att kommadit så kommer scenen upp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Juppy Skrivet 13 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2006 jupp precis så är det. bra detaljerat. :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle 9 Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 viper man får inte skjuta på det uppdraget. dessutom du och bablar om uppdrag 20 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 26 Januari 2006 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2006 Nae, jag vet vad jag babblar om, du. <_< O förresten e det du som babblar. Man kan ju visst skjuta på det uppdraget, precis som på alla andra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mulle 9 Skrivet 3 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2006 nää det uppdraget du babblar om är när man börjar på ett sjukhus det uppdraget är 20 jolson files är när man precis hittat filerna och ska till ett varuhus och smyga! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg