Kasumi La'Selet Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 blir väl Fable och Halo 2 till mitt Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Jo, det finns till PC, och på PC finns det två olika Warthogs och inte bara en ^^finns till och med 2 nya vapen.. en eldkastare och vahettere.. en sån där grönbazooka som dom där gulliga små gubbarna har iblandoch man kan ha banshe i multiplayer Redigerat 5 November 2004 av Boiuthh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Granatkastare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 nja.... vet inte riktigt hur man ska beskriva den.. e ett spartant vapen iaf.. finns i single men man kan inte ta upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Ett städ? det går inte att ta upp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 städ? wtf? vadå städ? men om man kör maw.. rummet där bryggan är.. där finns det några grunts med såna vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Att ha städ som vapen låter inte helt bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vilken slag kraft!!!! Svinga städet!!! Jag sa ju att jag inte kört Halo. Det närmsta är half-life och cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 Vilken slag kraft!!!! Svinga städet!!! Jag sa ju att jag inte kört Halo. Det närmsta är half-life och cs. hahahaha.. det förklarar saken :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ånej, ännu fler som mobbar mig... oki, jag har kört 10 minuter av första banan, räknas det? Jag dog ett antal ggr.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 om min kompis såg det där med städet skulle han nog döda dig... han till och med LÄSER!! LÄSER HALO BÖCKER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 ............. ...och jag trodde jag var galen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.