Kasumi La'Selet Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 blir väl Fable och Halo 2 till mitt Xbox Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 (redigerat) Jo, det finns till PC, och på PC finns det två olika Warthogs och inte bara en ^^finns till och med 2 nya vapen.. en eldkastare och vahettere.. en sån där grönbazooka som dom där gulliga små gubbarna har iblandoch man kan ha banshe i multiplayer Redigerat 5 November 2004 av Boiuthh Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 nja.... vet inte riktigt hur man ska beskriva den.. e ett spartant vapen iaf.. finns i single men man kan inte ta upp den Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Ett städ? det går inte att ta upp... Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 städ? wtf? vadå städ? men om man kör maw.. rummet där bryggan är.. där finns det några grunts med såna vapen Citera
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Att ha städ som vapen låter inte helt bra... Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Vilken slag kraft!!!! Svinga städet!!! Jag sa ju att jag inte kört Halo. Det närmsta är half-life och cs. Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Vilken slag kraft!!!! Svinga städet!!! Jag sa ju att jag inte kört Halo. Det närmsta är half-life och cs. hahahaha.. det förklarar saken :D Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 ånej, ännu fler som mobbar mig... oki, jag har kört 10 minuter av första banan, räknas det? Jag dog ett antal ggr.... Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 om min kompis såg det där med städet skulle han nog döda dig... han till och med LÄSER!! LÄSER HALO BÖCKER!! Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 ............. ...och jag trodde jag var galen.... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.