Sw-Johan Skrivet 5 November 2004 Rapport Dela Skrivet 5 November 2004 vad ska jag göra när jag har kommit till 1234567 öarna och har fångat mewtwo vad ska jag göra nu det finns massa ruiner på den sjunde ön men vet inte vad dom är till för. snälla hjälp :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 November 2004 Rapport Dela Skrivet 7 November 2004 jag vet att oneisland twoisland och theree island finns...men inte 4 5 6 och 7??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 joo dom finns man får ett rainbow pass.men du bry dig inte om ruinerna fånga 100 pokemon sen dra till proff oak så uppgraderar han ditt pokedex oc h ger dig aura ticket sen kan du dra och fång deoxys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hur kommer man in i saffron city när man har dricka till vakten o har klarat alla gtm förutom i saffron.Vakten släpper fortfarande inte förbi en Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shaft Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 du måste ge dom tea som du får av en dam i ett fög hud 1:a våningen,,kommer inte ihåg stadens namn men det är den staden som erika är gym ledare i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shaft Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 höghus menar jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Hmmm ett hög hus i första våningen i staden där erika är gymledrae.Vet du vad huset heter.Eller e det den stora affären? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 November 2004 Rapport Dela Skrivet 8 November 2004 Har hittat det nu tack för hjälpen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg