nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 När jag tänker på det har jag faktist ett spöke i min gamla Latrax-båt... Spöket brukar sätta rodret i hopplösa positioner vid de mest olämpliga tillfällen... Fast det värsta är att spöket slukar energi från batteriet... <_< Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 En använd kondom i toaletten.... *host* en peaceflagga som ser ut som en sån där homosexuellflagga fast det inte är det.. hatar alla som tar fel B) Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Det sa mina föräldrar oxå. *host* Kul att folk tror på freden.... Jag har en yxa uppsatt på väggen, bredvid en 35 cms dolk. Citera
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Nu kom jag på nåt vansinnigt sjukt som hände mig när jag var liten... Jag tog fram en sparbössa i metall, öppnade den och där inne låg......... ....spänningen stiger........några 10-kronor indränkta i tuggummi... <_< Idiotiskt är bara förnamnet... Citera
Claudia Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 min lillebrorsa .:lol: Näää... stackare.... Citera
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 jag har hittat en 5-lapp i min spargris (jag menar det inte en 50 lapp utan en 5-lapp) Citera
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Det skulle vara kul att hitta en SPARGRIS i spargrisen... Citera
Boiuthh Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 haha.. ungefär som dom där ryska dockorna :P Citera
nebbig Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Jaa, mängder av spargrisar... :D Citera
XabeR Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 lol också en tusen lapp i varje spargris Citera
「ケイーサマ」 Skrivet 5 November 2004 Rapport Skrivet 5 November 2004 Man skulle bli rik om det var så o.o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.